Romuald Szeremietiew
Romuald Szeremietiew
Romuald Szeremietiew Romuald Szeremietiew
10290
BLOG

Oświadczam.

Romuald Szeremietiew Romuald Szeremietiew Polityka Obserwuj notkę 131


W ubiegłym roku otrzymałem z poważnego źródła wiadomość, że w pewnym wpływowym gronie rozważano kwestię „uciszenia mnie na zawsze”. Nie było pewności, czy decyzja w tej sprawie zapadła.

Okoliczności przekazania tej informacji nie pozwalały na jej ujawnianie. Nie mogąc dowieść prawdziwości informacji zostałbym uznany za cierpiącego na manię prześladowczą, lub oskarżony o pomawiania niewinnych ludzi.

 

Śmierć gen. Petelickiego zmusiła mnie do zabrania głosu.

W związku z tym oświadczam, że jestem zdrowy, nie mam żadnych kłopotów natury osobistej lub finansowej i nie zamierzam popełniać samobójstwa.

 

Romuald Szeremietiew

18.06.2012

 

http://www.facebook.com/szeremietiew

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka