Romuald Szeremietiew Romuald Szeremietiew
1489
BLOG

O wszechmocy agentów

Romuald Szeremietiew Romuald Szeremietiew Polityka Obserwuj notkę 19

 

 

Żyjemy w takich czasach, że ciągle dowiadujemy się ze ktoś nas podsłuchuje czy podgląda. Szczególnie w naszym kraju rozwinęła się dyskusja na temat, jaką rolę mają różne tajne służby i na ile agentura wpływa na to, co się dzieje.

Ja również doświadczyłem w moim życiu różnych działań agenturalnych instytucji. Nie tak dawno temu, tajny zespół zorganizowany na polecenie Ministra Obrony Narodowej, teraz ten minister jest prezydentem, zbierał materiały na mnie.

Materiały te ukazały się następnie w formie artykułu w gazecie, a ja zostałem oskarżony o dokonanie przestępstwa. Prawie 9 lat chodziłem po sądach, zanim zapadły wyroki uniewinniające mnie.

Agentura potrafi człowiekowi zaszkodzić. Czy to znaczy, że owe agentury sterują naszym życiem?

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka